sobota, 2 września 2017

Black and red

Dziś na przekór pogodzie za oknem i wszechobecnemu zimnu wstawiam zdjęcia z mojego ostatniego letniego spaceru. Uwielbiam Saską Kępę i to właśnie ta dzielnica najbardziej pasuje na takie niespieszne wędrówki J

Znów nie mogłam się oprzeć pokusie i postanowiłam zabawić się kolorami. Sukienka zakupiona wieki temu w Retro Clubie pasuje do stylu pin up girl a czarno biała kratka świetnie współgra z czerwonymi dodatkami.  Przyjemnego odbioru Wam życzę J

Tak się prezentuje sukienka w stylu pin up z butiku Retro Club :) Wg mnie czerwone dodatki tylko potęgują efekt 
Ach! Jeszcze jedno zdjęcie ....


Torebka w idealnym stanie mimo upływu czasu plus ulubione korale od mojej Mamy :)

Wybaczcie, ale musiałam: oto co można znaleźć w sh. Ta torebka to także zakup sprzed lat. Kupiona w butiku internetowym sklepvintage.pl, który polecam :-)

8 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja :)

    Zapraszam do mnie na relacje z otwarcia sklepu Victoria's Secret w Warszawie !

    http://kinbart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj wyglądasz uroczo... jestem na tak! Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięuję serdecznie - za takie zdobycze kocham sh :-)

      Usuń
  4. Idealne połączenie kolorów. Nawet okulary pasują :).

    Być może zainteresuje cię historia opisana na moim blogu.Czas akcji: 1900 rok.
    https://morderstwo-w-hotelu.blogspot.com/
    Proszę, zajrzyj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :) A co do Twojego bloga to czekam na dalszy ciąg - uwielbiam powieści kryminalne i zagadki jakie się w nich kryją. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń